Presentation av andra Weekly-ambassadören

Vi hälsar Martina mycket varmt välkommen! Martina är Weekly-ambassadören nummer två som kommer att hjälpa oss att nosa upp skvaller. Här är hennes egen presentation:

Martina - svensk tjej med rötter utomlands, bland annat Kenya och Litauen. Flyttade till Stockholm för 4½ år sedan och har under min tid här blivit en typisk Stockholms-tjej som går på middag med pojkvännen, fikar med tjejerna, bio med familjen och promenader med hunden. Pluggar för tillfället juridik, PR och mode. På fritiden hittar jag mig själv i butikerna eller framför datorn där jag kan sitta i timmar och läsa bloggar. Bäst är jag på att hitta godis om Stockholm och vad som händer här, samtidigt som jag alltid är uppdaterad när det gäller blogg-världen. Själv driver jag bloggen Fashion Edge, namnet beskriver innehållet ;-) Mer om mig kommer ni få med tiden!

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen!

2009-01-21 @ 21:15:39
URL: http://www.thethriftystylist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0