Fina lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur!


Jaha, nu har man tydligen gått och uppfunnit 2000-talets krumelurpiller. Weeklyredaktionen fick ett mail idag där pillret beskrivs så här:

Svenska blåbärstabletter motverkar åldrande och främjar bra syn


Blueberry Antioxidant är tabletter som är tillverkade av svenska blåbär. Blueberry Antioxidant motverkar åldersrelaterade problem i allmänhet med en synnerligen god effekt på synen.

Vi har givetvis köpt hem tonvis och förväntar oss snyggare ben, färre rynkor och att den fungerar som ett motgift mot tyngdlagen som för varje år verkar bli starkare och starkare.

Vad tror ni? Blir det här 2000-talets krumelurpiller? Kommer det funka? Blir vi snyggare?


Kommentarer
Postat av: catya

jag själv blev besatt av avocadons verkan på huden

så nu pressar jag duktigt i mig minst 1 avocado dagligen, och ärligt talat (jobbigt att erkänna) så är denna läskiga frukten dunderbra, min annars känsliga och torra hud har blivit mjuk och len som en persika

try it

2009-01-27 @ 20:14:15
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0