What's next?


Hela sommaren har armbanden prytt våra armar. Vissa har använt lädervarianter, andra silver- eller guldarmband av oika slag. Gemensamt för de flesta modebloggare är att de har haft många armband på ena armen. Och så kanske en retroklocka till det. À la Linn. Nu känns det dock uttjatat, eller hur? Fortfarande snyggt men inte ett likhetstecken med att man är ett modelejon direkt. Så vad händer nu då? What's next?

Länge har det snackats om gigantiska halsband, men var är dem? Få har anammat den faktiskt väldigt roliga trend som det har skrivits så mycket om. I månader har det pratats om gigantiska halsband men ingen har sett dem. Det är nästan lite Mr X-varning på dem. Varken bland modebloggarna eller i butikerna har de dykt upp. Eller är det vi som är blinda? Mindre förstående? Hur som helst så tror vi stort på den mycket segstartade trenden men ställer oss samtidigt frågan om vad som komma skall? Vilken accessoartrend tror ni att vi är redo för till våren? Var kommer explosionen ske? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag ska ta till mig det där=)

2008-10-28 @ 16:01:38
URL: http://jammla.blogg.se/
Postat av: Tina.

Jag tror dock fortfarande på armband. Men troligtvis i någon annan form än läder/flätade satinband/tennarmband. Själv kör jag på enkla silverlänkar, vilket alltid fungerar tycker jag :)

2008-10-28 @ 22:58:58
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0