Trendspaning



Upcoming!
Collegetröjan är så het att det ryker om den. Skynda dig att hitta en (gråmelerad?) variant innan alla andra gör det. För visst är det en härlig känsla att vara bland de första ibland?

Oh Yes!
Trots att kjolarna har krupit ner till den mer osmickrande längden som slutar precis ovanför knäna vill vi nu hylla den kortare varianten. Heja kortkort.

Stop!
Sluta upp med övermatchning. Max två matchande plagg eller accessoarer, sen blir det too much. Om man inte kör helmatchat förstås. Till exempel rött från topp till tå.



Kommentarer
Postat av: Anneli

Tur att det finns olika kjollängder säger jag. Kortkort är verkligen inget jag kan bära och känna mig bekväm i. Det kan jag ju inte vara ensam om så jag tackar för att de mer "osmickrande" kjollängderna också finns =) Heja mångfalden!

2008-11-23 @ 19:19:16
URL: http://jammla.blogg.se/
Postat av: baby loonia

älskar dessa "osmickrande" kjolar, känner mig riktigt sexi i dessa kjollängder, smickrar min kropp =)



Går inte att sitta i kortkort.. jobbigt värre

2008-11-23 @ 19:22:19
URL: http://babyloonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0