In, ut, in, ut...


Det snackas mycket om in och ut i dessa tider. Det vill säga "en in, en ut". Kan det ha med finanskrisen och den väntade lågkonjunkturen att göra tro? Eller är det bara ett vanligt återkommande sätt för modebloggare att döva sitt dåliga shoppingsamvete? För i ärlighetens namn är vi många där ute som har ett alldeles förskräckligt dåligt shoppingsinne, eller hur? Somliga har dåligt ölsinne, andra har dåligt shoppingsinne. Frågan är vilken som känns fräschast? Hade du helst dejtat en kille med dåligt ölsinne eller dåligt shoppingsinne?

Nu ska undertecknad fortsätta att r.e.n.s.a här. Varför? Har sett alldeles för mycket snyggt. En in, en ut ni vet...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi, ja alla de köpen beror på dåligt shoppingsinne. "Oh så fint det vill jag ha" och sen "oh vad det blev hängande i garderoben"... :)

2008-11-18 @ 13:53:30
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Miss Agda

Jag körde ett projekt i helgen = släng/ge bort 100 saker. Och lyckades göra mig av med 110 saker inkl kläder, skor, handukar, gamla lakan, tidningar, porslin.... SKÖNT! Nu ska jag fortsätta att slänga minst 10 saker en gång i m´ånaden.För man köper ju nytt hela tiden.

PS: Slängde inte utan det mesta har gått till kompisar som gärna tar emot mina gamla kläder o skor + porslin till brorsan som behövde det.

2008-11-18 @ 18:13:01
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0