Minns du 2008? (Mars)


Mars

image3872
Bilderna är lånade från Linns gamla blogg.

Det märks att mars är en månad då våren står för dörren. Då börjar det nämligen frossas rejält i randigt. Blåvitrandigt närmare bestämt. Marint, sailor... kalla det vad du vill. Engla och Linn delar förstaplatsen av det blåvitrandiga mönstrets anhängare men visst finns det fler där ute.

Förutom att det randiga mönstret fick sig en egokick under mars månad hände två andra viktiga ting som kommer att skrivas in i historieböckerna:
1. Englas bror blev med blogg.
2. Elin Kling avslöjade sin mörka hemlighet...

Kommer ni ihåg modemars?

Kommentarer
Postat av: Malin på Livingroom

Jag blir så trött på randigt.

2008-12-29 @ 14:00:19
URL: http://livingroom.blogg.se/
Postat av: Camilla

Den där tröjan är lite rolig. Jag hade sett så många som köpt så fina blå/vit randiga tröjor, självklart i affärer som inte finns i Norrköping, butter var jag... Jag gick in på H&M och såg den där på Logg avd. tänkte att ja ja jag får väl köpa mig en billig lite töntig variant av den randiga tröjan. Kunde väl aldrig ana att halva blogg Sverige skulle vara på jakt efter den bara några veckor senare :) Den hänger kvar fortfarande och är en av mina favoriter

2008-12-29 @ 18:21:29
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0