Minns du 2008? (Februari)


Februari


Bilden är lånad från fröken Klings blogg.

Februari månads största snackis var givetvis Elle-galan. "Åh, vad ska jag ha på mig?" "Vad ska du ha på dig?" "Kan man ha långklänning?" "Hjälp, bara två dagar kvar och jag har ingen aning om hur jag ska klä mig"... Modebloggarna formligen svämmade över av frustrerade what-to-wear-repliker. Resultatet då? Jo, somliga körde med blommigt, andra med paljetter. En del körde med tajt, andra med mer loose fit. Vi fick dessutom se hela färgskalan. Förstås. Sofi (med sin gula klänning och sina röda läppar) blev tillsammans med Linn (i sin gröna skrud) kvällens rastafari-par.

Suck... Vad vore väl en bal på slottet..? Någon som är sugen på Elle-galan i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0