Ännu ett modebloggstest

Här är ännu ett modebloggstest som vi har framställt baserat på existerande modebloggar. Är du en modebloggare eller ej? Kan du bli en? Häng med till test nr 2.

1. Vad äter du helst till fikat?
A) Macaroons.
B) Wienerbröd.

2. Använder du glasögon?
A) Ja, fast jag inte behöver.
B) Ja, jag ser urdåligt och jag ser urdålig ut i dom.

3. Vilket är ditt favoritmärke?
A) Acne utan finnar i ansiktet.
B) KappAhl med acne i ansiktet.

4. Vad tar du på dig när du vill ha sköna vardagsskor?
A) Ett par 12 cm-klackar från Topshop.
B) Sköna Curling-kängor.

5. Vad anser du om UGG's?
A) Moderiktiga.
B) Fotriktiga.

6. Vad har du till leggings?
A) En kort topp förstås. Och helst ska leggingsen vara sönderklippta annars blir det för mesigt.
B) En lång, lång tunika som täcker ändan och lite till.

Resultat
Bara A: Är du helt från vettet?
Mest A: Du är lagom cool.
Mest B: Skärpning innan du blir en mossig person.
Bara B: Du är så korrekt att du blir trist.

Vad blev ni? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, jag fick tre A och tre B, betyder de att jag e både cool och mossig? xD

2008-12-17 @ 10:25:35
Postat av: Ida

Haha. Jag fick 4 B och 2 A, men jag tror inte direkt att jag är en renodlad modebloggare^^ Körde på den med glasögon. Måste ha dem men de är faktiskt snygga:)

2010-04-08 @ 08:35:04
URL: http://vakkuri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0