Stina-Lee naturell?


Stina-Lee har haft frågestund i sin blogg. En läsare ställde följande fråga...

"Jag undrar hur du får ditt lockiga hår så fint? Äre naturligt eller äre flätor? (Hoppas för allt i världen att läsaren vet att "äre" är en slarvig version av "är det"... red. anm.) om det är flätor så hur gör du dom?" (Nej läsaren påstår sig inte vara något språkgeni. Red. anm.)

...varpå Stina-Lee svarar...

"Jag får bara mer och mer självfall i mitt naturliga hår så det brukar räcka att jag kramar i det när det håller på att torka..." etc.

...varpå Weekly kommenterar:

Ja jösses ja! Stina-Lees lockar ser ju fullt naturliga ut. Speciellt mitt uppe på huvudet där allt ligger som en enda jämn våg. Bara att krama lite och vips så lägger sig håret som om det vore perfekt gjort med en locktång eller nåt. Måste vara genetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0