Nä nu!!

Klicka f�r att st�nga bilden
Engla har shoppat sammetskjolen för provocerande 70 kronor.

Åh nej. Engla har shoppat. Engla har shoppat många plagg. Engla har shoppat inte mindre än sex plagg. Engla har shoppat allt detta på en och samma dag. Suck! Nu blir de ilskna där ute. Nu kommer Engla få höra att hon shoppar alldeles för mycket och att hon borde ta mer ansvar och allt det där... Att det är rea-plagg för en sisådär 70:- styck har ingen betydelse. Det sticker i ögonen ändå. Och att Engla är stor nog och tjänar sina egna pengar har inte heller någon betydelse. Det sticker i ögonen ändå. För det är ju Engla. Ta det lugnt med shoppingen Engla ty Weeklyredaktionen har annat att göra än att svara på uppretade mail från dina anhängare.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja jag tänkte tanken när jag såg inlägget, att här kommer nog folk reta upp sig lite.... Oj så glad jag skulle vara om jag var som Engla och kunde hitta så mycket fint på en gång :)

2009-01-03 @ 10:02:19
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0