Stylistonline-Alexandra nära att bli rockartist


Visst ni att ena halvan av Weekly, Alexandra, skulle kunna vara en fullfjädrad rockartist (nåja)? Jo, det är sant. Det var med nöd och näppe hon lyckades klara sig ifrån den hårda musikbranschen. Det blev modebranschen istället. Men nu är det upp till bevis. Kan Alexandra sjunga? Kan modebloggare sjunga? Jag tycker att hon ska lägga ut sin skönsång här på Weeklybloggen. Hjälp mig att övertala henne. :) Jag kan dua bakom henne om hon vill ha moraliskt stöd.

Vem vill höra Alexandra sjunga? Vilken låt ska hon rock loss till?

Uppdaterat 18:08 av Alexandra: Okej. När katten är borta dansar råttorna på bordet... och Käthe sitter ensam vid Weekly-spakarna... Detta kommer med största sannolikhet aldrig ske igen... men ni skulle bara veta hur sugen jag är på att göra det... BARA för att hon då skulle dua mig :)

Uppdaterat 18:34 av Käthe: Tyvärr verkar ingen nappa på erbjudandet. Så du slipper för denna gång. Ska se vad jag hittar på imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: P

låter som en kul ide

2008-10-29 @ 19:42:25
Postat av: Linni

Ja, vilken låt var det du alltid sjöng on stage på Tsokkos?? "Sånt är livet"?? DEN vill jag höra dig sjunga igen Madde!!

2008-11-01 @ 22:40:24
Postat av: Alexandra

Linni! Ha ha... Fy fan för den kvällen. Hjälp vilken ångest jag hade. Poolen eller scenen liksom...

2008-11-02 @ 07:59:46
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Linni

Du var ju en stjärna!!! Inte ett öga var torrt:-) Vad kul det vore att skruva tillbaka klockan för sånna ögonblick:-) Puss på dig!

2008-11-03 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0