Blondinbellas återkomst, part II


Då var den stora dagen kommen. Dagen då självaste Blondinbella har kastat sitt tonårssmeknamn bakom sig för gott, och istället iträtt sitt egentliga namn, Isabella Löwengrip. I bloggvärlden alltså. 

För exakt två veckor sedan deklarerade hon att hon skulle ta en paus för att lära sig andas. Det var en söndag. Idag, 2969 kommentarer senare, är det också söndag. Är det en slump att hon har andats i exakt, på dagen, två veckor? Från söndag till söndag. Eller är det en väl genomförd pr-aktivitet? Ja det vet bara Isabella själv. Och hennes pappa. Och så Nils förstås. Skulle det en dag ta slut mellan Isabella (märk väl hur duktiga vi är på att anamma hennes "nya" namn) och Nils kanske en massa sensationella sanningar kommer fram. Eller kan han månne ha skrivit på något slags kontrakt den där Nils?

Och nya Isabella Löwengrip hittar ni på... just det: www.blondinbella.se... Hmm...

Ps. Det kan bli svårt att släppa namnet Blondinbella med den webadressen...

Hur är det nu med Weekly-läsarna... Läser ni Blondinbellas... förlåt Isabella Löwengrips blogg?





 

Kommentarer
Postat av: Tina.

Stort fan av Weekly. Inte av Blondinbella.

2008-10-26 @ 15:33:01
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag läser Isabellas blogg. Började göra det för några månader sen. Jag är ju 10 år äldre än Isabella så det är klart jag kan tycka att hon verkar omogen ibland, men jag gillar ändå henne. Hon får så otroligt mycket skit från höger och vänster och hon klarar det ändå bra. Jag hade ballat ur för länge sen och kallat folk fula saker osv. Hon är stark.

2008-10-26 @ 15:58:17
URL: http://miramis.org
Postat av: Weeklyredaktionen

Tina! Okej. Det är vi nöjda med :)

Emma! Vi håller med. Det måste vara en enorm press för en så ung tjej!

2008-10-26 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0