En modebloggares önskelista


Kära jultomten!

Här kommer min önskelista:

♥ Spetstajts så att jag kan se om jag också ser ut som kassler i dem.
♥ Presentkort på Topshop. Ååååh! Det finns så mycket must haves där.
♥ En Bayswater, Chanel 2.55 eller Miu Miu-väska ty min modestatus kommer då nå oanade höjder.
♥ Presentkort på H&M Trend. Kan inte leva utan Trend!
♥ Sammetstajts är sååå rätt. Vill ha!
♥ Harembyxor så att jag för en gångs skull kan få vara först...
♥ Nya fötter så att jag slipper ta av mig mina 10-centimeters-klackar efter att ha fotat dagens outfit.
♥ En rosa kamera så att jag kan ta flashiga dagens outfit-bilder
♥ En walk-in-closet skulle göra mig lycklig.
♥ SATC-boxen med alla Carries to-die-for-outfits.
♥ Om jag får en rosa laptop lovar jag att fortsätta blogga jättemycket. Det vill du väl? Tihi...
♥ En kaffemugg från Starbucks som jag kan ha med i mina bloggbilder.
♥ En fuskpälsjacka eller fuskpälskrage. Alla andra har såna ju!
♥ Paljett ska tydligen vara hett. Ge mig!
♥ Ett par Louboutin skulle sitta fint... på min skohylla... för jag kan nämligen inte gå i så höga och smala klackar.

Vi ses på julafton!

Kram på dig sötis/
 
En ordinary modebloggare

Kommentarer
Postat av: emelie

Återigen ett klockrent inlägg i denna underbara blogg som kommit att bli en av favoriterna... tillhör väl iallafall en av de tre bloggar jag läser först när jag har lite tid över (då har jag ej räknat in de bloggare jag faktiskt känner irl :) )

Fortsätt såhär och ni kommer ha en trogen läsare, hihi! (Tyvärr är inte min blogg mycket att hänga i julgranen, skriver den nog mest för att mina nära och kära ska vara lite uppdaterade på vad jag hittar på)

2008-11-12 @ 22:09:22
URL: http://emelieandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

klockrent :)

nu har ni verkligen dragit alla modebloggare över en kam!

2008-11-12 @ 22:20:02
URL: http://elinbjorklund.blogg.se/
Postat av: Elin

klockrent :) ska jag nämna att jag skrattade rejält då jag läste den, stämmer in på blondinbella, kling mfl.

nu har ni verkligen dragit alla modebloggare över en kam! men man måste kunna driva lite lätt med sig själv ibland, så är det bara. ;)

2008-11-12 @ 22:21:33
URL: http://elinbjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0