Här hyllar vi hej vilt!


Plötsligt består vårt liv här på Weekly av en himla massa hyllande. Idag är det Avanna-Anna som ska hyllas. Och gratuleras. Hon har nämligen lyckats med bedriften att bli en av de tio finalisterna i "designa-din-drömklänning-tävlingen" till Elle-galan. Eftersom Anna är tjej och vi är tjejer blir vi lite lätt bittra och känner en tung avundsjuka. Vi hade ju också lämnat in ett bidrag (som vi helt ärligt tyckte var mycket bättre än Annas)... Suck!

Eftersom vi nu inte fick vara med vill vi dock skicka Anna till förstaplatsen. Som en representant från bloggvärlden liksom. Så nu ber vi alla er som bloggar (och ni andra också förstås) att maila [email protected]. Skriv "favoritklänning" i ämnesraden och skriv sen att ni röstar på Anna Larsson.

Ps. Med handen på hjärtat, visst var vårt bidrag snyggare än Annas..?

Vårt bidrag:


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm men nu är frågan om jag med gott samvete skulle kunna gå på galan om jag nu skulle vinna när jag vet att de inte valde ert fina bidrag ..Skulle det kännas rätt i mitt urholkadfe pärlkantade hjärta där bak?...

2008-12-11 @ 08:41:57
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0